Klantervaringen

Klanttevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel, aangezien wij door klantervaringen onszelf weer kunnen verbeteren.

Wekelijks voeren wij onder de meeste van onze klanten die een akte bij ons hebben getekend een klantentevredenheidsonderzoek uit. De respons van onze klanten is hoog en daardoor zijn wij in staat onze bedrijfsvoering waar mogelijk aan te passen op de wensen en suggesties van onze klanten.

Wij mogen ons verheugen in een heel hoog percentage tevreden klanten. Maar soms kan er toch iets mis zijn gegaan. Indien dit het geval is geweest, dan zullen wij er alles aan doen om de fout te herstellen.

Als uit het ingevulde klanttevredenheidsonderzoek blijkt dat een klant ontevreden is, zal deze actief door ons worden benaderd. In een gesprek kan de klant dan toelichten wat hem of haar ontevreden heeft gemaakt. Door direct met de ontevreden klant in contact te komen, kunnen wij ook direct maatregelen treffen, indien mogelijk.

Uiteraard kunt u ook direct contact met het Dagelijks Bestuur contact opnemen via directie@vpvanotarissen.nl.